Tuesday, 28 January 2014

28 Jan 1969.

Assalammualaikum U guys..
Assalammualika Ya Fauziah arwah Isteri kesayangan saya...


Dear, Today is MY BIRTHDAY !!!!.. U guys, Doakan lah kebaikkan saya di dunia dan Akhirat yeaa..


                                 Tahun ni potong kek jea lerr..Gee tak de!

68 comments:

  1. sanah helwah moga panjang umjr di murahkan rezeki n di berkati selalu

    ReplyDelete
  2. Slamat ulang tahun kelahiran en.abil....smoga sntiasa di bawah rahmatNya ^_^

    ReplyDelete
  3. Salam sayang En.Abil...doa ku utk mu di usia baru ni moga sihat selalu,murahrezeki,di rahmati dan di lindungi Allah sentiasa hendaknya!Amin....Jaga diri n kesihatan ya!...nak cikit kek tu!

    ReplyDelete
  4. Selamat Ulang Tahun Abg Abil...Mudahan Di panjangkan usia,,, di beri kesihatan berpanjangan dan d permudahkan segala urusan.. Aamiin...

    ReplyDelete
  5. selamat ulang tahun abg abil semoga dipermudahkan segala urusan di dunia dan di akhirat dan dimurahkan rezeki sentiasa

    ReplyDelete
  6. selamat ulang tahun abg abil. semoga akan terus memberi inspirasi kepada insan lain. in sha allah. al fatihah untuk kak gee.

    ReplyDelete
  7. sanah helwah abg abil..moga bahagia dunia akhirat =)

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir... happy birthday.. sanah helwah... abang abil. semoga happy selalu dan kawin cepat2.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tqqq diana. Kawen! tersedak kejap..hehehehe

      Delete
  9. Selamat Hari Lahir Abg Abil..Semoga dmurahkan rezeki dan dpermudahkan segala urusan abg abil ye...ayat belakang tu touching ok..jangan sedih2..b strong bro.. :)

    ReplyDelete
  10. Selamat ulang tahun..semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,diberi kesihatan yang elok dan dipermudahkan segala urusan.jangan2 sedih taw

    ReplyDelete
  11. happy birthday...semoga terus dikurniakan kesihatan yg baik..murah rezeki...dapat jodoh yg baik utk jaga abg =)

    ReplyDelete
  12. epi besday abil..moga tercapai segala hajat dan cita2..amiin

    ReplyDelete
  13. Happy B'day 2 Abg Abil (3x) :) smga abg abil d pnjngkn umur, d murahkn rezeki n d prmudahkn sgala urusan n bahagia dunia akhirat..Aamiiin ;) (eja)

    ReplyDelete
  14. Selamat hari ualngtahun kelahiran Abg Abil.. :)
    Semoga pjg umur, murah rezeki & bahagia dunia akhirat... (",)

    ReplyDelete
  15. happy bufday abg abil...semoga abg sentiasa dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yg baik...amin...

    ReplyDelete
  16. happy besday abg abil..may God bless u alwiz..aminnnn..

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum abg abil. selamat hari lahir. semoga sihat selalu, dimurahkan rezeki dan bahagia bersama keluarga tercinta. Abg Abil, ceria2 sokmo okey (",)

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum a.abil..

    Selamat Hari Lahir yang ke ??
    Semoga Panjang Umur dan Murah Rezeki..
    May Allah S.W.T. Bless you.. Amin

    I'm sure arwah k.Gee wishing u from up above.. (^_^)

    ReplyDelete
  19. Assalammualaikum abang abil..selamat ulangtahun kelahiran ye..sejahtera dunia..bahagia akhirat..amin..moga sentiasa dilimpahi redha Ilahi..

    ReplyDelete
  20. Semoga terus berbahagia walau apa pun keadaannya. Semoga beroleh yang terbaik...

    Happy Birthday Abang Abil.

    ReplyDelete
  21. happy birthday En.Abil, moga allah murahkan rezeki En.Abil dan melimpahkan banyak kegembiraan utk En. Abil :)

    ReplyDelete
  22. Selamat Hari Lahir bang DIM.. moga terus tabah mengharungi hari2 mendatang..sihat sllu, panjang umur & murah rezeki... amin! :)

    ReplyDelete
  23. Selamat hari lahir en abil..semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki.Amin...

    ReplyDelete
  24. happy born day encik abil..ehem,yg ke berapa tu?

    ReplyDelete
  25. Hepi Bestday Lalinkku Cayunk ^____^ Semoga Hidup Sentiasa Diberkati Allah, Dimurahkan Rezeki, Diberi Kesihatan yg Baik + Cepat2 Dpt Jodoh (heh heh), amin...

    ReplyDelete
  26. Selamat hari ulangtahun kelahiran, Adikku

    ReplyDelete
  27. Selamat hari ulangtahun kelahiran, Adikku

    ReplyDelete
  28. happy birthday.. semoga murah rezeki n cepat bertemu jodoh

    ReplyDelete
  29. Selamat hari ulangtahun kelahiran buat abg Abil.. semoga hidup di limpah kasih sayang, rezeki yang tak putus2, mendapat keberkatan dalam setiap pekerjaan & di rahmati selalu...

    ReplyDelete
  30. SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN BRO ABIL
    Semoga sentiasa ceria sehat and happy2 selalu
    Cepat dpt jodoh..rugi org sebaik abg abil ni tak der zuriat....

    ReplyDelete
  31. selamat hari lahir en.abil...saya dokan semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki dapat pengganti dan dikurniakan anak...bila lah dapat merasa nasi minyak,kek tu saya dah muak dah makan...hehehehe

    ReplyDelete
  32. Happy Besday, Semuga di beri terbaik dunia n akhirah, dimakbuklan doa2nya, dipermudahkan urusan2nya n senyum2 selalu he he he...

    ReplyDelete
  33. Happy birthday, smga sentiasa sihat, ceria, berjaya, dilimpahi dgn rezeki yg halal, berkat & bermanfaat & smga di rahmati Allah d dunia & akhirat

    ReplyDelete
  34. Happy birthday saudara Abil. Semoga dikurniakan kesihatan dipanjangkan umur dalam keberkatan dan dirahmati. Nampaknya bertambah lagi satu nombor... :D

    ReplyDelete
  35. Aid Milad saudara Abil, bila nak kembali berdua ye...? Tak baik tau tak ikut sunnah, kahwin tu kan sunnah nabi, pahala ibadah orang yang berkahwin lebih tinggi dari pahala ibadah orang bujang tau, kasih-sayang untuk Gee tu InsyaAllah takkan hilang....

    ReplyDelete
  36. Selamat hari lahir DIM. Semoga dipnjgkan umur, murah rezeki, diberkati Allah selalu dan bahagia di dunia dan akhirat.. Aminn......

    ReplyDelete
  37. Happy belated birthday Abg Abil...

    ReplyDelete
  38. lama gila tak singgah sini. encik abil! happy belated birthday moga panjang umur murah rezeki aamin.

    ReplyDelete
  39. Salam semua kawan2..amin,amin,amin...tqqqqqqqq pada semua atas doa dan wishes bday...tq tq tq tq tq...ooooooo semua org suruh saya kawen cepat yea...!!

    ReplyDelete
  40. Selamat hari lahir abg abil..januari jugakkk..hehhehe.. Semoga dmurahkan rezeki n dirahmati allah :)

    ReplyDelete
  41. selamat hari lahir,semoga diberikan kesihatan yang kuat dalam menempuh segala cabaran hidup

    ReplyDelete
  42. wahh muda g tu..2 thn muda dr mak ayu..45 eh tahun ni?hehe..selamat hari lahir moga segala yg impikan dimakbulkan nya.amin..

    ReplyDelete
  43. Happy belated birthday. Moga d rahmati dan d berkati Allah..

    ReplyDelete
  44. wlu dh terlewat..Mya ucapkan selamat Hari Lahir buat En Abil ya..semoga senantiasa ddlm rahmat dan kasih syg ILAHI hendaknya aamiin...

    ReplyDelete

Followers