Tuesday, 3 March 2015

Hati..


Assalammualaikum U guys..again n again
Assalammualaiki Ya Fauziah..still n will always MISSSSS u..Love u la Dear.

Meh DIM nak citer ni..dekat sikit U guys, rapat rapat sikit.

"En Abil, saya ni risau nak kawen la, takut nanti gaduh2 bila dah kawen. Nak jadi cm en. Abil n kak Gee, loving couple"  si minah ni.
 " Gaduh2 nanti PASTI akan berlaku so jgn risau. Gaduh2 Suami Isteri sekiranya kita pandang dgn mata hati, syokk giler sebenarnya!!"..jawab saya.

Pada awal2 kawen dulu saya pernah gaduh ngan Gee ni, ehh teruk tau kita gaduh! sampai saya menengking2. 2 3 hari tak bercakap, tido asing2..(salah saya coz dok layan kawan2 pompuan, hehehehehe..)

Dalam 2 3 hari tak bercakap tu, Saya dok berfikir, "Apakah ni alam hidup kawen yg saya nak? Patut ke saya bergaduh cm tu,? Patut ke saya minta maaf? .. N gitu ke saya layan Isteri??..Adakah layak saya bergelar SUAMI..??!!

Gee pun senyap jea but she still siapkan makanan untuk saya dan Gee tetap menghadap muka Suami dia ni yg ego bodoh bila saya makan!!..U guys know what..lepas solat malam tu, saya menanggis. Berkata suara hati ni..

 " Adakah patut kau lukakan hati Isteri gitu, hati yg di hadiahkan ALLAH untuk kau!! Hati yg sepatutnya kau hiburkan n cerahkan dengan ilmu dan kasih cinta. Mana nilai kau sebagai lelaki, apa mutu kau sebagai SUAMI??!!..ALLAH hadiahkan Isteri untuk Suami, suruh jaga elok2 BUKAN lukakan hati dia. Lepas tu nak ego tak tentu pasal..eksen konon. BODOH!!

Terus saya masuk bilik n peluk Gee memohon maaf. u guys tau apa Gee cakap.." Tuhan sygkan awak, takkannn la saya tak maafkan." ..ALLAH HU AKHBAR! Semenjak pada tu saya terus berusaha Mencintai Gee sepenuh hati..

Sehingga hari ini saya tetap CINTAkan Gee..Mencintai Isteri adalah kewajipan kita ni para Suami. Cintakan Isteri seikhlasnya tentu tentu akan membuat ALLAH "tersenyum" pada kita kita suami ni..Kenapa saya sgt2 cintakan Gee..?????

Kerana Gee adalah ISTERI saya............

(Pic kat bawah tu, rupa Gee merajuk kena usik dek saya dulu. hahaha suka usik sampai dia merajuk gitu.!)


Followers