Tuesday, 18 February 2014

Girlfren DIM..!!

Assalammualikum U guyss....ss


Ini lah Girl fren saya. Jangan jeles aa...


video

19 comments:

  1. Assalamualaikum DIM, nice! heheee, gambar kenangan kan.. sedih ok dengar soundtrack tu padahal lagu fav tu .. bertuah arwah kak Gee.... suami sheila pun sedih bila baca buku tu. al-fatihah T___________T

    ReplyDelete
  2. DIM...kenangan yang paling terindah..sweet sangat.
    al-fatihah...

    ReplyDelete
  3. al-fatihah...semoga tenang rohnya di sana...

    ReplyDelete
  4. Al-Fatihah. Sungguh menyentuh perasaan.

    ReplyDelete
  5. Terkesan pulak kakak bila melihatnya..

    ReplyDelete
  6. bergenang airmata sy :'( harap encik abil tabah & redha serta dapat bertemu dengan arwah isteri di syurga nanti amin3..Al Fatehah....

    ReplyDelete
  7. akak tersenyum dalam perasaan yg sebak..

    ReplyDelete
  8. banyak trtinggal entri abg abil sbb msuk wad..
    video yg sweet sgt

    ReplyDelete
  9. jeles jugak lah sikit2...seb baik ade husb...hahhh

    ReplyDelete
  10. Beruntung kak G memperolehi abang Bil sebagai suami...

    Al Fatihah untuk kak G

    ReplyDelete
  11. tak jeles pon. moga roh kakak aman di sana. amen.

    ReplyDelete
  12. Dah lama tgk video ni d fb :) gaya hindustan tu buat saya tersenyum je hehe.

    ReplyDelete
  13. salam abg abil..

    huhu..oeky cma jelesss.. :p
    syahdu tgk video ni..
    u miss her so much dont u?

    al fatihah buat kak g...

    ReplyDelete
  14. Salam bang DIM...
    sedih bila tgk video ni....Al-Fatihah buat arwah kak Gee...

    ReplyDelete
  15. al fatihah utk arwah Gee....yg pasti kita pun akan pergi jua huhu...

    ReplyDelete

Followers