Friday, 21 February 2014

Entry Ulangan.

Assalammualaikum U guys.
Assalammualaika Ya Fauziah, Isteri kerinduan saya.


Pernah dulu di waktu sehatnya arwah Gee ni bertanyakan I "Darling, sekiranya u kaya raya dan mampu nak ke awak kawen lain.?" ( Madukan dia ).

Memandang sambil tersenyum pada Gee I kata "  Ya Umairah (panggilan kadang2 I gunakan untuk memujuk Gee dulu) Nak tak saya tunjukkan satu amalan, InsyALLAH amalan ni akan membuatkan saya bertambah CINTAkan awak dari hari ke hari sampai bila bila.?
"Nak, nak, nak" jawab Isteri kesayangan.

Gini Dear, Tiap kali saya minta awak buatkan air minuman, awak hadiahkan Al Fatihah sekali pada RASULULLAH s.a.w. then awak zikirkan nama ALLAH ini..AL WADUD dengan lembut berulang ulang, dari mula awak memegang cawan sehingga lah siap air minuman saya tu. Niat la dengan baik apa yg awak hajatkan untuk suami awak ni. InsyALLAH, akan ALLAH lontarkan keikhlasan dalam CINTA kita berdua ni..InsyAllah.

Tiap kali Gee buat air, I boleh dengar Gee berzikir. (senyum I sorang2)..Nampak sungguh Gee yakin dengan amalan tu. Sehingga kini juga I dapat rasakan hasil amalannya..InsyALLAH.

19 comments:

  1. Assalamualaikum DIM. alhamdullilah. terima kasih berkongsi amalan ni ~~~

    ReplyDelete
  2. As salam...mekasih en.abil bg tips ni....saya nak amalkan...in shaa Allah...

    ReplyDelete
  3. Salam jumaat dim...
    tq share ilmu yang bermanfaat ne...nak buat jugak lah nanti kat suami...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh bukan ke Cik puan dah tahu sebelum ni.

      Delete
  4. Dan cintanya masih utuh kepada akak arwah Gee :)

    ReplyDelete
  5. sweetnya kenanagan tu
    moga jadi pasangan yang diberkati Allah
    till jannah :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Ni sorang lagi..kan hainom dah tahu amalan ni.

      Delete
  7. terima kasih... akan saya amalkan... =)

    ReplyDelete
  8. insyaallah akan amalkan bila dan mendirikan rumahtangga nnt..
    Terima kasih di atas perkongsiannya

    ReplyDelete
  9. Kenapa nak tunggu kawen..untuk family pun bolehh..

    ReplyDelete

Followers