Sunday 20 May 2012

Suamimu dear...

Assalamualaikum.. morning dear.. 
macam mana tidor malam tadi.. ada mimpi i tak ?
mimpi wet wet ke! hehhehehe

rutin tiap tiap pagi beginilah.. celik jer mata ini terus i check condition you.. check your body.. just to make sure everything is under control.

macam yang i mentioned before, i sudah tiap tiap malam tidur sebelah you. sebelum nih kan i tidur bilik sebelah.bukan apa dulu mula mula i tak boleh nak tidur sebab u takkan tido bila i ada.

nowdays sudah banyak berubah.
Sebelum nih kalau i usik you.belai belai you. mulut you
mesti bising.. mungkin tak selesa.. yelah i tak pasti
samaada badan you itu sakit atau bisa bisa bila disentuh.


 tapi sekarang , you sudah biasa dengan sentuhan dan belaian i. Setiap pagi juga i akan bau ketiak you.. wangi ke achem hehehe.. hahaha.. tapi i guarantee bau ketiak you memang sentiasa wangi, sebab i akan sentiasa pastikan keadaan kulit you elok terjaga. I suka bau ketiak u!!! yahoooo...






 Rambut you juga akan i sikat secantiknya.. walaupun sudah pendek .tapi tak bermakna i akan biarkan begitu saja.. i juga akan urut urut kepala you setiap bgn pagi .. biarlah urat kat kepala tuh berjalan .. agar you akan rasa fresh ..

i juga akan bermanja manja dengan you lepas bangun tidur.. macam waktu you sihat dulu. i ingat lagi dulu kita dah janji nak keluar pagi pagi ke pasar contohnya.. you dengan eksitednya bangun sesudah subuh.. u kejut kejut i, tak jugak bangun.. setengah jam.. satu jam.. satu setengah jam..dua jam.. sampai you .naik fedup kot.. kesian you.. sampai naik merajuk.. sudahnya kene jugak beli kasut untuk kasi you sejuk..





ini gambar extra..(both of us lum mandi lg).. untuk tatapan para pembaca yang saya sayangi dan hormati sekalian. terima kasih atas doa dan sokongan moral anda semua.. bila membaca blog kamu semua. banyak yang saya pelajari . membuatkan hati saya juga terhibur, itu juga yang saya harapkan bila anda semua membaca blog saya ini. Terima kasih dari kami berdua.

36 comments:

  1. tak pernah x menitis air mata bila baca post dari blog ni.

    semoga Allah membalas segala kebaikan Uncle Abil, aminn.

    dan semoga Kak Gee akan sembuh sihat sejahtera seperti sediakala. aminnn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan selalu nangis bc blog uncle ni Nj..by the why, pandai Nj panggil Uncle coz klau panggil pakcik,uncle tak suka...Thanks Nj..

      Delete
  2. Kak Gee mg bertuah bersuamikan abg abil,terharu saya baca catatan abg abil,semoga Allah swt akan membalas segala pengorbanan abg abil dengan mengembalikan kesihatan kak Gee..saya doakan kak Gee cepat sembuh dan berbahagia bersama abg abil selama-lamanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks aYda..teruskan berdoa untuk kami yea.

      Delete
  3. Itulah yang dikatakan perngorbanan saat susah senang, suka duka. Thanks Bil, dgn beridolakan dikau.. cewah macam bersajak pulak... aku belajar menjadi seorang suami yang lebih baik. Cemburu gak nak challange ko nie.
    Sampaikan salam Assalaamualaikum aku pada Gee ye, mudahan semakin hari semakin banyak perkembangan positif dari Gee, kuat merajuk tu tandanya dia nak ko pujuk lebey sikit, ko kan pandai pujuk.. ha ha. Tahniah bro, sebab byk aku belajar dr ko...mudahan satu hari nanti kita kan bersua .. Take care Bro.. my pray with you k.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Bro klssik...ko dah jadi suami tu kira hebat jugak ler siap aku tgk ada 2 talipinggang lg!! selalu la kita ni bersabar n berlembut ngan isteri kita baru la macho...Thanks bro masih ngan blog aku ni.

      Delete
  4. Semoga akan trus tabah dan setia di sisinya...smg Allah akan terus permudahkan segala urusan Abg Abil selama menjaga kakGee.....Kak Gee pastinya berbangga mpy suami spt Abg Abil..thniah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq aLoNg@Na...betul ke Gee rasa bangga dapat suami cm sy?

      Delete
  5. suka baca cerita korang ...

    moga awak terus tabah jaga kak gee..

    bertuah kak gee jadi isteri abil..

    ssatu hari nnt bila k.gee sehat n baca balik cerita2 kat blog nie mesti dia terharu dengan pengorbanan,layanan suami dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq eim masih mengikuti blog sy..hope bila dia sihat dia masih ingat sy lagi ler..

      Delete
  6. Assalamualaikum Encik Abil :) wahhhh gembiranya saya menatap gambar2 terbaru loving couple nie. Kak Gee nampak getting better je, ye? Makin sihat nampaknye :)semoga main bertambah elok saya doakan....keep up with your routine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalamm Liyana Shaz..basicly Gee nampak better hanya sekarg ni pendiam jea n nak selalu sy ada.

      Delete
    2. Sbb Encik Abil kan kekuatan Kak Gee...of course dia nak Encik Abil selalu ada *wink*

      Delete
    3. hahahaha Man OF Power Gee ler i ni..Thanks Liyana

      Delete
  7. As salam..

    Moga Gee cepat sembuh seperti sediakala atas keberkatan doa semua dan pengorbanan suami Gee yang tidak ternilai harganya.. moga Allah memakbulkan rintihan hati suami Gee.. InsyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalamm Faina Arisya..terima kasih atas sokongan yg di beri.

      Delete
  8. slm abg abil...alhamdulillah sonok tgk pic abg n kak g. semgoa Allah permudahkan sgala urusan abg abil & kak g. updated la sll blog, xsabar nk baca crita ceriti abg a.abil n kak g. semoga akak g sembuh & sihat spt sediakala. amin ya rabb.
    a.abil amalkan doa ni ya

    Ya Allah, anugerahkanlah ke atas kami, wahai Tuhan kami penawar drp penawarMU & kesembuhan drp kesembuhanMU, juga keberkatan drp keberkatanMU, juga rahmat drp rahmatMU terhadap penderitaan² yg dideritai oleh Fauziah, juga mereka yg lemah & sembuhkanlah, sembuhkanlah, sembuhkanlah dgn rahmatMU, Ya Allah yg paling mengasihi drp segala yg mengasihani. AMIN3x


    Doa Untuk Semua

    Ya Allah! Jika ada di kalangan kami org yg sedang sakit, berikanlah kesembuhan kpd mereka,

    Jika ada di kalangan kami org yg susah, bantukanlah segala urusan mereka,

    Jika ada di kalangan kami org yg bersedih hati, maka berikanlah ketenangan & jln keluar bg permasalahan mereka,

    Jika ada di kalangan kami org yg sgt berhajat dgn keperluannya, sampaikanlah hajat & cukupkanlah keperluannya. AMIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalamm Bee Honey...tq tq atas doa doa yg selalu di hulurkan...ni br lepas pujuk2 Gee siap nyanyi2 lg..

      Delete
  9. semoga allah merahmati pengorbanan mulia anda...amin....

    ReplyDelete
  10. steadyla abg abill..hehe..harap abg abil terus bersabar ye..kami doakan kak G cepat sembuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tgh steady la ni sampai dah nak pakai batery eveready!! anyway thanks again n again YATZAKIE..

      Delete
  11. klu a.abil pre letak la doa tu kat sidebar kiri, so secara x lansung sapa yg singgah ke blog ni akan turut mngamalkan utk kak g..i"allah. amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yg hulurkan doa, nanti ada yg terasa pulak klau sy lampirkan doa tertentu...masing2 ada doa2 yg selalu di amalkan, mohon semua menghulurkan doa2 pada isteri sy...thanks again bee honey...jgn sengat sy yea hehehehe

      Delete
  12. Assalamualaikum..ptg ni sy dapat tahu bahawa Norma telah meninggal dunia( kisah norma n talib ).Walaupun tidak pernah mengenali beliau, saya berdoa agar Allah merahmatinya..amin. AL FATIHAH...( hiba hati saya )..

    ReplyDelete
  13. salam en abil...first time saya sampai di sini.tapi rasa macam pernah baca kisah anda berdua..
    moga Allah menyembuhkan isteri en abil...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam ieda..terima kasih coz sudi ke blog saya n thanks for t doa..

      Delete
  14. Salam Encik Abil,
    Firstly, ingin saya katakan sesungguhnya Insyaallah syurga lah balasan buat tuan. First time saya ke sini, begitu terharu saya membaca kisah encik abil. Saya doakan agar isteri encik abil pulih seperti sediakala & segala urusan encik abil dipermudahkan. Syafakillah ya Fauziah; Semoga Allah mencabutkan kesakitan daripada dirimu bersama gugurnya dosa-dosa lalu. Ameen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalamm che nor, tq dapat luangkan sedikit masa untuk ke blog saya n mendoakan isteri kesayangan saya ni. Harap dapat la terus mendoakan.

      Delete
  15. assalamaualikum wbth...
    kalu x silap masa aku bace post nie tak de gambo.....
    erm......nice photo bro....

    ReplyDelete
  16. memg sy terhibur sgt2 bace blog ni..huhu

    sy pn nk jugak kasih sayang yg mcm tu..mudah2an sy akn dpt nnt....huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan payah pun nak dapat, minta jea kat Tuhan, nanti dapat lerr....

      Delete
  17. harap si suami dapat cal saya untuk bantu isteri secara natural treatment. senang je hanya buat beberapa ketukan lembut di beberapa spot tertentu untuk mengaktifkan aliran tenaga tubuh badan. 019 6215375. mohd zulkifli. kita berusaha Allah yang akan menyembuhkan. free of charge

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sudi membantu, InsyAllah nanti saya call yea,,tq tq.

      Delete
  18. loving n sweet couple..msti k.gee sntiasa wangi sbb tu en abil suka pluk..brtuahnya..hiihi

    ReplyDelete

Followers