Monday, 9 June 2014

Dimana saja, awak la cerita saya.

Assalammualaikum U guyss..
Assalammualaika Fauziah bt Siti Esah..Isteri kerinduan saya.


Setiap yang hidup pastinya merasai Mati.

Dan setiap yang hidup akan sentiasa merindui si mati. Gitu lah lumrah selagi kita masih di dunia ini.
Semoga ALLAH sentiasa merahmati pada mereka yang telah meninggalkan kita di sini..aminn.
elok jea tumbuhnya daun tu, dah hampir setinggi nisan Gee.

InsyAllah, akan sentiasa menceritakan perihal Gee di mana saja I berada..

17 comments:

  1. harap suami Sura dapat jadi cam Abil..sentiasa ingat isteri walopon sudah tiada..:)
    tabik spring utk Abil..:)

    ReplyDelete
  2. Kekuatan untuk abg abil terus berjuang... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berjuang.! cm nak g perang la pulak.

      Delete
  3. semoga Gee aman dan bahagia di sana...

    ReplyDelete
  4. yay n3 baru...dah rindu nak baca n3... ewah ewah abg charming

    ReplyDelete
  5. yay n3 baru...dah rindu nak baca n3... ewah ewah abg charming

    ReplyDelete
  6. As Salam encik Abil, boleh bagi tips macam mana nak overcome kesedihan bila selalu ingatkan arwah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengaji setiap hari (waktu boleh ngaji)..jgn tinggalkan.

      Delete
    2. FYI Suami saya meninggal akibat kencer pada pertengah january 2014.. saya mengaji setiap hari untuk tenangkan hati, tapi setiap kali say terpandang gambar arwah saya seakan tidak percaya yg dia telah pergi untuk selamanya.. setiap hujung minggu tak sabar nak kepusaranya.. disana saya rasa tenang dan dekat dgn dia.. saya tahu tak boleh terus macam ni.. saya sgt terkejut bila baca yg encik Abil menetapkan cuma bersedih seminggu sahaja... suatu perkara yg bukan mudah kan.. nak lupakan oang yg kita sangat sayang.

      Delete
    3. Kita tak lupakan..hanya kita perlu menghadkan sedih tu.
      Saya pula terasa malu pada Nabi s.a.w. sekiranya saya bersedih sgt dan lama bersedih pada arwah Gee.

      Delete
  7. anak dara cakap.."mama..pakcik yg kita jumpa tu...."

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkihkih..PAKCIK..pakcik..pakcik..PAKCIK..hehehe Pakcik comel

      Delete

Followers