Tuesday, 7 November 2017

NyawaSaya..

Assalammualikum U guys
Assalammualiki Ya Fauziah,,Cinta Hati Hamba.


Satu malam, saya tido dgn keadaan yg sgt sgt sgt letih, Saya bermimpi satu suara ni bertanya..." Bagaimana kamu SAYANG dia?".

Dengan hati yg tak berbelah bagi saya menjawab..
" Saya KASIHkan dia bagaikan NYAWA."..Suara dlm mimpi tu tak bersuara, cm dia menunggu penjelasan lagi dari saya. So saya pula bertanyakan suara tu tadi..

"Kiranya ada org yg datang pada kamu dan dia ingin memberikan BULAN pada kamu, Bulan itu akan menjadi milik kamu,,kamu nak tak??" tanya saya.

Suara tu menjawab, "Yea, saya nak." Then saya bertanya lagi,
" Tetapi syaratnya untuk mendapatkan Bulan itu kamu mesti memberikan NYAWA kamu pada saya.

Terus Suara tu menjwb.." Tak boleh, sebab Nyawa saya tiada bandingnya dgn apa2, Nyawa saya tinggi nilainya. Tiada apa yg boleh saya gantikan, berikan untuk Nyawa saya."

"Maka begitu la tingginya Nilai Kasih Cinta saya pada si dia.." jawab saya dan suara tu pun beredar.. saya terus terjaga dari mimpi tadi..

Kasih pada dia Bagaikan NYAWA...

InsyaALLAH



6 comments:

  1. Alhamdulillah
    Selagi hayat dikandung badan.

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah berikan yg terbaik buat saudara Abil.

    ReplyDelete
  3. Cinta datang sekali je dlm hidup ni..cinta tu lah yang rasanya ibarat nyawa...cuma bila cinta datang lagi beri peluang dan buka pintu hati...kadang kala bila kita bagi orang lain rasa dicintai dapat pahala....seronok juga tengok bila dapat buat orang lain rasa bahagia...konon konon macam dia dapat cinta nyawa dia pulak....buat kita yang cinta Nyawa dah pergi ni...tinggal lah Allah dan rasul dalam hati

    ReplyDelete

  4. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    ReplyDelete

Followers