Thursday 14 August 2014

Merajuk dah!


Assalamualaikum U guys..
Assalammualaiki Ya Fauziah bt Muhamad..

Hari ni, saya boleh pulak rasa merajuk ngan Gee.!! Kawan baik call kata dia mimpi Gee, "cantikkkkkkk sangat Gee" katanya. Adik beradik saya pun dapat mimpi Gee sebelum ni..
Adik ipar saya pun dapat mimpi."Kak Gee cantik, dia bawa sedulang buah buahan sambil tersenyum" 

Yang saya ni tak dapat pun mimpi semenjak Gee 'pergi'. Semasa dia sakit dulu dapat la mimpi dia..sekarang lum pernah, org lain dapat gak mimpi Gee...

"Dear, saya merajuk dah ni!!"..(Moga ALLAH pertemukan, InsyALLAH)

22 comments:

  1. Assalamualaikum abg abil.. bersabar la ye.

    ReplyDelete
  2. moga Gee akan muncul dlm mimpi abil..insya Allah

    ReplyDelete
  3. makcik pun dok tunggu nak mimpi my mak & ayah...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu punya tunggu punya tunggu......dan masih menunggu.

      Delete
  4. abang abil..kak gee bidadari syurga, janji allah itu pasti abang. moga dipertemukan dengan dear abang abil.

    ReplyDelete
  5. Olo..olo..olo.... omeyy nye abg abil merajuk. haha... In sha ALLAH nanti arwah kak Gee akan muntuk jgk dlm mimpi abg abil... biasenye hero kan dapat last2. yang last tu la istimewa.. :)

    ReplyDelete
  6. dia suruh bro abil terus ingat dia tuh..sebab tu tak muncul lam mimpi

    ReplyDelete
  7. Nak cakap macam mana lagi... kalau dah rindu pada yang dah pergi... cakap lebih2 kang merajuk lagi

    ReplyDelete
  8. dia taknak abg abil rindu dan sedih

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum abg abil..kalau yang lain bertemu kak gee dalam mimpi..abg abil jangan sedih kerana kak gee sentiasa hidup di hati abg abil..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg lain pun sama gak, Gee sentiasa di hati dia org..

      Delete
  10. Saya pun susah nak dpt mimpi dgn arwah suami... masa baru2 meninggal selalu jugak... last sekali saya mimpi dia bawak saya naik boat sambil juntai2 kaki min air kat sg melaka... hehe..
    tapi jgn merajuk jgn risau...dia sedang bahagia di sana...tiada hutang dgn kita..sebab tu dia tak hadir.... kalau dia sering hadir...boleh gila kita gamaknya...
    ingat tuan...rancangan Allah itu lebih cantik kan... moga kita dikumpulkan bersama2 orang yg kita sayang nanti..inshaAllah...

    ReplyDelete
  11. Gee mmg cantik orangnya ....Eh arwah tu anak mami ke DIM?

    ReplyDelete
  12. Sy pn tgh merajuk dgn aruah suami. Dah 6 bulan br sekali sy mimpikan dia, itupun rasanya bkn mimpi betul, sy yg teringat sgt pd dia.

    ReplyDelete

Followers