Wednesday, 27 August 2014

DIM dtg nak meminangggg...

Assalammualikum U guys
Assalammualaiki Ya Fauziah..cinta hati hamba.

DIM sendiri yg masuk merisik!! kau mampu!? hahaha hehehe hohoho..

Tapi bukan untuk saya, untuk org lain lerr. Hajat keluarga sahabat minta saya jadi "juru risik" bagi pihak keluarga lelaki , last Sunday di Senawang Seremban. Wakil pompuan 4 org, saya sorang jea yg bercakap. 4 lawan 1.!! (simpanan semua cedera.)

Alhamdulillah semua berjalan sgt lancar dan mudah. Semoga bakal pengantin kekal dalam perancangan baik mereka nanti, InsyaALLAH.

Pesanan: bakal pengantin rajin2 zikir AL WADUD tiap hari. InsyaALLAH, nanti loving loving forever n ever ..


22 comments:

  1. Abg abil bile lg? soalan cepumas ni.. hihi

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, semoga segalanya berjalan lancar sehingga ke akhirnya...

    ReplyDelete
  3. Abg dah tua la, takde org nak..so minang untuk org lain lerr.

    ReplyDelete
  4. suspend je ingat abg abil tadi.. nak tau jugak sapalah wanita bertuah tu kekekeke

    ReplyDelete
  5. Ingatkan en abil td, laju2 klik nak tgk siapa gerangan bertuah. Hihi..

    ReplyDelete
  6. ishhh gurau kasar...suspen habis den..apalah...hikhik..nak jugak tengok wanita mana yg hebat tu...

    ReplyDelete
  7. Nyampah mak.....hehe Ingatkanlah dia yg nak kawennya....
    Tak de adik ke kakak yg belum kawen ke bakal pengantin tu.....pinang le terus hehe

    ReplyDelete
  8. Semuanya dah kawen..Saya tunggu org masuk meminang saya jea la nampaknya..

    ReplyDelete
  9. mula juru cakap ler...pastu... :)

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum abg bil.. hehehe ingatkan utk abg bil..

    ReplyDelete
  11. kalau betul-betul ada yang berani meminang u camne..mengelabah tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan klau lagi dah..sejak 6 bulan lepas tiap bulan ada yg masuk meminang...

      Delete
  12. eloklah tu..lelaki yg baik mesti akan dapat pasangan yang baik jugak..itu janji Allah kan..kami doakan dr jauh...

    ReplyDelete
  13. saya doakan bertemu jodoh baik

    ReplyDelete

Followers