Monday 21 April 2014

Pencetus Ummah, artis,, still love u Dear.

Assalammualaikum U guyss
Assalammualaika Ya Fauziah ,arwah Isteri saya.

Malam semalam selesai shooting untuk Astro 'Pencetus Ummah' musim baru, wawancara dlm 5 minit dan dia org tunjuk video clip Kenangan Terindah me n Gee tu. InsyAllah, akan ke udara ujung bulan Mei nanti.

Dalam masa yg sama, ada pembaca yg wssup pic artis yg beli buku Warkah Buat Isteri saya,Alhamdulillah ada gak artis yg sudi membeli..Tqq bro!!

Syukur pada AlLLAH memberikan peluang2 pada saya sebegini dan juga kerana,, arwah Gee adalah Isteri kesayanagan saya, buku ini di terbitkan. InsyAllah.

Terbitnya buku kerana Gee adalah Isteri kesayangan saya.
"Dear, I love you.!"

Baru selesai rakaman bersama Astro "Pencetus Ummah" musim baru nanti, InsyAllah, akan ke udara penghujung bulan Mei nanti.
Ada gak golongan artis yg sudi mendapatkan buku WBI saya ni..Tqq bro!
(Pic ni wssup dari 'adinda' I tu,Keyla Aziz.. pelangi petang.blogspot)

20 comments:

  1. Tak berkesempatan lagi nak grab...

    ReplyDelete
  2. tumpang bangga dan gembira dgn urusan yg dipermudahkan...semuanya rezeki..:)

    ReplyDelete
  3. i dh lama khatam baca buku u...sempat gaklah nangis few times bila baca part2 sedey esp final moments abil dan gee :(

    ReplyDelete
  4. Ehem....artis tu membeli buku nukilan artis juga tu.....hihihihi. syukur, Alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aduhhh, sesungguhnya saya bukan artis Aziela oiiiii.....kita org biasa biasa cm kita kita jea.

      Delete
  5. Assalamualaikum DIM, alhamdullilah... semoga sihat2 selalu ya ~~~

    ReplyDelete
  6. awin dah start baca buku abg abil tu....sedia tisu la banyak2 ;)

    ReplyDelete
  7. salam singgah ptg membaca bila ada masa free2 ckit..

    ReplyDelete
  8. Assalam mcmana nak beli buku WBI..rasa2nya dbrunei belum ada..tak pasti ada ke tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0123077281 call/wssup no ni untuk order buku tu yea..tqqq.

      Delete
  9. phewiittt.... ade retis follow die la... alhamdulillah.... berkat doa dan usaha kanda kan....

    ReplyDelete
  10. Khatam suda buku incek abil WBI. Bahasa yang senang difahami @ lebih tepat bahasa pasar yg memang kita gunakan hari2. Cukup terkesan dgn ungkapan "Dongak ke langit." terutama semasa melihat gambar almarhummah Gee di atas wheel chair...
    Apa2 pun, tahniah di atas kelahiran buku tersebut. Memberi inspirasi pada suami mahu pun isteri.
    Juga mengajar saya untuk menjadi isteri yg taat pada suami.
    Kudos encik abil!

    ReplyDelete

Followers