Friday, 21 August 2015

Sesekali..praktikkan jea.


Assalammualikum U guys.
Assalammualaki Ya Fauziah, Isteri kesayangan hamba.


"Dear, apa benda yg paling awak tak suka klau saya buat?" sambil dok baring kat peha Gee makan kacang saya tanya.
" Kalau awak mengatal ngan pompuan!!" terus n tegas jawapan Gee..

"Ehhh, mana boleh cm tu Dear, awak bukannya tak tau yg Suami awak ni Hen..sem, jadi ramai pompuan yg suka so kena la saya mengatal.Rugi pulak klau saya tak mengatal.! Tgk muka awak hari2 pun kadang2 bosan gak." usik saya..

"Oooo gatal eh!! saya cabut  #*&*# awak tu nanti!!" sambil tolak saya dari pehanya..

Saya pun buat la guling2 kena tolak tu, then terus saya nyanyi lagu India(cm dlm tv tu) kat Gee. "Kaddal wandereci, asial woodiwanden.." lagu india classic tu yg saya nyanyikan..(Saya boleh berbahasa tamil n cina tapi tak la terror).

"Ehh, g sana la!" Gee tolak saya lagi bila nyanyi2 tu saya dok guling2 balik n mengesel2 kat dia. Tapi bukan la Gee tu marah betul2 kat saya bilamana saya kata saya nak mengatal ngan pompuan lain, Gee tahu saya suka usik dia. Tu la kerja saya bila takde kerja..ngusik si Gee.
" Jangan marah lerr Dear cinta hatikuuu." sambil saya dok baring semula kat peha Gee n usap2 dagunya..
" Eh diam la!" konon2 nak merajuk la Gee ni..hahahaha konon!!

"Punya la cantik n sexy bini saya ni, pas tu terror masak pulak, taat kat Suami pulak, GARANG la pulak, pulak la pulak..takde masa la saya nak mendua duakan awak. Awak kan Isteri saya, ngan awak jea la saya mengatallll.." konon pujuk Gee la saya masa tu..Then kita sambung borak sambil Gee cabut uban saya.

Punya la seronok bila kita ada Suami, bila kita ada Isteri. Praktikkan "keseronokkan" gitu bila masa terluang bersama sesekali. Keseronokkan Suami Isteri yg sedia ada ni Kita kena praktikkan, jgn kita tak gunakan ia coz lama kelamaan rasa kasih, rasa tanggungjawab akan tenggelam dan akhirnya akan "Terkunci". Nak cari kunci untuk buka balik bukan senang! Tu yg biasa kita tgk org yg dah bertahun tahun kawen kurang "hidup" perkawenan dia org. Sunyi sepi jea. Perkawenan tu "murung" kebanyakkan masanya.

Apo cerito eh, murung yo..cm mati pucuk perkawenan eh tu. Kawen ni banyak guno eh..Guno kan bini tu, guno kan laki tu. Baru la boto (betul), baru la ada ummpp namo eh..

So U guys rajin rajin praktik kasih n tanggungjawab yg sedia ada. Kita praktikkan/usahakan TUHAN pun "pandang" doa kita. Cm kata saya sebelum ni..Jangan simpan buat Jeruk!!!
InsyaALLAH.
Cinta hati hamba..



6 comments:

  1. Terserlah kecantikan arwah Fauziah...al fatihah..

    ReplyDelete
  2. Hehehehe...betul....kak gee...Al Fatihah..sementara masih bernafaskan abg abil..praktikkanlah kasih sayang suami isteri..hargai satu sama lain.,

    ReplyDelete
  3. hehehe.. betul tu.. ai pun suka gedik manja dekat hb.. sampai rimas dia..

    ReplyDelete
  4. Hb suke manje manje. Tp kdg x larat nak layan. Tp bile dia x de tersengih sorang sorang pulak

    ReplyDelete
  5. Buy Vyvanse and Promethazine–Codeine Cough Syrup by Actavis Online Our Online Pharmacy herbipharm best place to buy online without prescription boasts of one of the largest collection of Prescription pills for sale online. Our website is designed to facilitate the shopping process and is secured, all to ensure you are Safe and Secure when purchasing from us. From our listed inventory, you can buy the following pills and powders online;Vyvanse,Hydrocodone, Oxycontin,Ecstasy (MDMA),buy aderall online. Buying prescription drugs online has never been made easier. What are you waiting for? Do not hesitate to order from us today. Are you concerned about dosage and recommendations? Contact our LiveChat Agent and have your queries solved. buy oxycodone online You can equally contact us HERE. Order Prescription Pain Pills and more online from us and benefit from our amazing pricing!Despite its long history, we didn’t discover how aspirin works until the early 1970s. Unlike narcotics, aspirin drugs are real workhorses that actually go to buy viagra online the source of pain and stop it. When cells are damaged, they produce large quantities of an enzyme called cyclooxygenase-2. This enzyme, buy anxiety pills online in turn, produces chemicals called prostaglandins, buy anxiety pills online which send pain signals to the brain. They also cause the area that has been damaged to release fluid from the blood to create a cushion so the damaged cells don’t take any more of a beating. buy pain killers online An analgesic or painkiller is any member of the group of drugs used to achieve analgesia, relief from pain. Analgesic drugs act in various ways on the peripheral and central nervous systems. They are distinct from anesthetics, which temporarily affect, and in some instances completely eliminate, sensation buy xanax online
    For more information on our products visit our website herbipharm.com
    contact us:
    email: infor@herbipharm.com
    text/whatsapp…+1(304)508-3011

    ReplyDelete
  6. 420LEAFEDINCANNABIS

    .
    We are the most legit cannabis dispensary with both wholesale and retail weed for sale. Marijuana extract and thc cartridges are also available. We deliver in almost all states in the US and Puerto Rico. We are available in Canada, UK, USA, South America, Europe and Australia

    marijuana extracts

    cartridges

    sativa strains

    spacemonkeymeds for sale

    pre rolls for sale

    indica strains for sale online

    Buy edibles online

    cbd oil online

    Buy vape pens online

    Buy wax online

    Buy hybrid strains online

    Buy moonrocks online

    Buy carts with Bitcoin online

    cannabis products for sale

    sour diesel online

    ReplyDelete

Followers