Friday 12 December 2014

Cuit cuit..peluk peluk..


Assalammualaikum U guys.
Assalammualaiki Ya Fauziah bt Muhamad..ptg kang saya ziarah awak eh..

2, 3 malam kebelakangan ni saya dok mimpi bergasak ngan 'syaitan yg di rejam'. Bertumbuk bagai! lepas sekor sekor yg dtg menyerang..Sambil bertumbuk tu saya dok baca la surah surah. (ada yg nak cuba test test ni yea!!)..INGAT, syirik tu!!

Kena malam yg ke 3 tu tengah2 bertumbuk tiba tiba ada satu "cuitan" di lengan kanan saya bagaikan suruh terjaga dari tido n mimpi tu..dan "cuitan" tu sgt sgt saya kenal..terus terjaga beriqtifar. Bangun saya tu terus mencari cari org yg mencuit la kononnya, sampai ke dapur saya mencari...mencari arwah Gee! coz sentuhan tu saya tahu, sentuhan yg saya kenal..Sentuhan Gee!!

"Dear, Dear..??" sambil mencari saya memanggil. Tiada jawapan. Terus saya tersenyum sorang2 n ambil wuduk..

Semenjak dari sentuhan tu tiada lagi mimpi2 syaitan ni, Alhamdulillah. Walaupun tidak pernah dapat mimpi arwah Gee, namun amat cukup sekali dia datang (InsyaALLAH) "mencuit" Suami dia ni suruh bangun..sampai la ni masih terasa cuitan tu di lengan saya..


Harap harap u guys ni semua pun boleh kenal sentuhan pasangan masing2, Kiranya main tutup tutup mata tu kita boleh agak dengan tepat sentuhan tu datangnya dari pasangan kita..Peluk selalu pasangan kita tu tiap tiap hari (Bukan peluk malam jumaat tu! Bukan!)..Pagi peluk sekali, petang peluk sekali..saja saja..amalkan, InsyaALLAH badan sehat, penyakit was was pada pasangan tu berkurangan,,InsyaALLAH

Dear kesayangan hati hamba..

4 comments:

  1. instinct ... sebakbaca n3 nie .. soo touching

    ReplyDelete
  2. Subhanallah....
    Cinta suci yang sejati moga sampai ke syurga hendaknya... Aamiinn...
    Ada juga yang nak test2 ye Bro Abil? Suka2 hati tak ingat Tuhan... hu hu
    Touched... boleh pinjam few phrases ni to inspire writing saya? Gurau je...

    ReplyDelete

Followers