Monday 24 November 2014

Romen..tik.

Assalammualaikum U guys.
Assalammualaiki Ya Fauziah bt. Muhamad.

"En. DIM, suami saya tak romentik lagi la ngan saya. Cmana tu??."
pertanyaan yg saya terima semasa sessi ceramah baru baru ni..

" Mana aku tau!" jawapan ringkas dari saya..hahahaha

Kita ni kalau nak tengok suami tu romentik kembali cm dolu dolu senang jea..Jaga perut dia, jaga layanan kita sebagai Isteri dan jangan la tunjuk sifat ngada ngada sangat pada Suami tu..

Bebelan jangan terlalu sgt dan tunjukkan yg kita ni nak belajar sesuatu dari Suami, lama kelamaan bangkit la semula sifat Romen..tik suami tu pada kita..InsyaALLAH.




3 comments:

  1. Kakcik sekarang dah banyak diam dari bercakap... ;-)

    ReplyDelete
  2. salam abang... romen...tik yer...ha ha ha... sendiri kena pandai jagalah kot?

    ReplyDelete
  3. Saya rasa definisi romantik ni berbeza utk setiap individu. Kalau tak beri bunga, tapi dia selalu ambil berat...itu juga romantik. Contoooooh la...kan...kan..?

    ReplyDelete

Followers