Thursday 15 January 2015

016 263 4258...DIM.


Assalammualikum U guys.
Assalammualiki Ya Fauziah..em em em saya..

"En. Abil, kami tak cukup budget la nak jemput en. Abil dtg ceramah, cmana yea..?" pertanyaan org nak menjemput saya.

" Ai, sejak bila pulak kat dahi saya ada "price tag!" jawab gurau saya.

Saya tak pernah pulak nak memprice-tag kan diri saya bagi bayaran untuk menjemput saya berceramah. Memadai la dgn U guys punya budi bicara, kalau takde pun tak jadi masalah, cukup la bagi saya sekiranya dapat U guys menghadiahkan Al Fatihah buat Isteri saya tu..tu la "bayarannya. InsyALLAH.

Pada yg ingin menjemput saya berceramah boleh call saya -016 2634258..atau hubungi PA saya Cik Nor Aida 017 9398172.
(Promosi diri sendiri namanya ni!!)

Tajuk atau intipati Talk saya terpulang la pada U guys..

Tapi jgn pulak yg ada call/ wssup saya pukul 3 pagi tanya.."Abg dah tido keee??" "Boleh saya teman abggg."... akal letak kat mana tanya saya gitu! Aku ngadu kat Gee baru dia tahu! Biar Gee dtg cekik dia!!..

Gitu la update untuk hari ni, esok2 saya citer cmana saya bergaduh ngan Gee dulu...Oi.! teruk gak gaduh..esok2 jea citernya yea...bye.

15 comments:

  1. Amboiiiii...makan eskrem tak ajakkkk.... :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum abg abil...semoga abg abil sihat sellau hendaknya....

    ReplyDelete
  3. macam xsabar aja nk ngap eskrem tu...

    ReplyDelete
  4. i nak sikit...... pls pls pls...

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum...en.abil,

    sentiasa ingat hari penting.. semoga en.abil sukses dalam kehidupan dunia dan akhirat k...

    mselim3

    pls:suka baca pasal kehidupan en.abil..

    ReplyDelete
  6. blog ni dah masuk dalam senarai... lepas ni kena selalu update ehhh :D

    ReplyDelete
  7. dapnya aiskrim. bak darwisy skit

    ReplyDelete
  8. Al Fatihah untuk kak gee..moga abang abil terus success..

    ReplyDelete
  9. salam bro abil..

    ReplyDelete
  10. lama kot tak singgah sini...nampak abg abil sihat...alhamdulillah...hehe

    ReplyDelete
  11. bertambah2 sihat abg abil ni ha, tapi saya salute la..setiap pnulisan encik abil msti ade nama k.gee......bertuah sngt arwah dpt suami sebaik mcm ni...

    ReplyDelete
  12. bertambah2 sihat abg abil ni ha, tapi saya salute la..setiap pnulisan encik abil msti ade nama k.gee......bertuah sngt arwah dpt suami sebaik mcm ni...

    ReplyDelete
  13. jadi macam mana sekarang? ada dapat gangguan watsap tengah malam? hehehe

    ReplyDelete
  14. agaknya tag harga kat baju lupa bukak kot

    ReplyDelete

Followers