Friday, 5 October 2012

My Dearest Wife...muaahh!

Salamm Fauziah bt Muhamad...
Salamm u guys... 


Malam ni u nampak kurang selesa sikit, dari siang tadi langsung tak mau tido asyik nak berdukung saja...Cm ni gayanya tak berapa elok Dear, kalau tak cukup tido nanti u akan demam, bila demam kahak mula ada balik....Memang lambat nak sembuh nanti. Baru tadi kena marah ngan I. Terus diam jea u. I kata " Cukup, cukup, kena tido dah sekarang ni!! Nanti demam kena makan banyak ubat, lama2 buah pinggang pulak yg rosak!( lalink jgn terasa aa ) dah, dah, tido!" Terkebil2 u bila dengar suara marah I tadi...Tu pun u tengah tido tido ayam, I tak nak layan u malam ni, kang lagi di layan sampai esok la u tak kan tido...

Di hati I memang terasa bersalah bila I tak memujuk u sebelum tido, tapi ada masanya I terpaksa buat cm tu. I yang menjaga u selama ni so I tau ler apa yang patut di buat dan apa yg tidak sepatutnya mengikut keadaan n masa. Sekiranya u terasa hati pada I malam ni, Dear, I am so so sorry..Apa yg I buat hanya untuk kebaikkan u sahaja..U tido la dulu yea syg,, let me up date and upload gambar2 u sewaktu u sihat,, untuk tatapan u juga nanti kan, InsyAllah.......Guys, ni la dia penghibur hati dan pengarang jantung saya............

 Ni waktu awal2 kawin dulu, kita g jalan2 kat Melaka....Taman Rama Rama tuu, berjiwang jiwangan, berdua duaan, beromen.......tik bersama..hehehehe
 Konon cm Model la, bergambar lepas melawat dari pusat sains negara...masa ni berat Gee dalam 75kg...tu yg abg suka tu!! hehehehehe
I suka tgk u bertudung cm ni, Gipsi style,, look classic and sexxyy!!

 Tu diaa!! T-Rex kesayangan Gee.....hahahahahaha..Sekarang baru u guys faham kan kenapa I selalu jadi T-Rex for my wife ni.....T-Rex tu Gee buat bela macam kucing jea kat rumah dulu!! hahahahahaha...Semenjak Gee sakit, T-Rex tu pun dah lari masuk hutan mana I tak tau so I la kena ganti jadi T-Rex untuk my Dear ni.....seronok jadi T-Rex ni hari2 boleh geget punggung Gee!!!...

Sebenarnya Dear, lama sungguh I tak tgk gambar2 kita ni semenjak u sakit sebab hati I akan terasa sangat2 hiba dan I terasa sangat2 bersalah kerana tak dapat menjaga u sebaik baiknya, sehingga u terlantar begini...Maafkan I Dear, maafkan I.....Dear, selagi u bernama Fauziah bt Muhamad dan selagi u masih isteri I,,Suami u ini akan selalu menyayangi dan mencintai u sepenuh hati..InsyAllah, InsyAllah, samada di dunia ini atau di sana nanti, I benar benar nak spend THE REST OF THE TIME with u, my dearest wife.............

Followers